I. SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius buhalterinę apskaitą, finansų valdymą ir planavimą, mokesčius, darbo užmokestį, socialinį draudimą, gebėti juos taikyti praktikoje, taip pat išmanyti Tarnybos nuostatus, kitus Tarnybos veiklą, funkcijas bei struktūrą reglamentuojančius teisės aktus.
2. Išmanyti lietuvių kalbos, kalbos kultūros, dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus, profesinės etikos, tarnybinio protokolo principus.
3. Turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą (socialinių mokslų studijų srities ekonomikos krypties).
4. Turėti darbo patirtį ne mažesnę kaip 10 metų finansų tvarkymo srityje.
5. Sugebėti dirbti komandoje bei savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą.
6. Mokėti dirbti MS Office ir kitomis, Tarnybos darbui reikalingomis kompiuterinėmis biuro programomis bei interneto naršyklėmis.
7. Gebėti analitiškai įvertinti problemas, turimą informaciją, savarankiškai rasti sprendimų būdus ir rinktis darbo metodus.
8. Mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.
9. Sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu.
II. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
10. Dalyvauja rengiant strateginio Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos plano dalį, kurią planuoja vykdyti Tarnyba, taip pat dalyvauja rengiant Tarnybos metinį veiklos planą.
11. Koordinuoja išankstinės, einamosios ir paskesnės finansų kontrolės atlikimą arba prireikus atlieka išankstinę, einamąją ir paskesnę finansų kontrolę.
12. Konsultuoja, rengia ir teikia informaciją, ataskaitas, kitus dokumentus priskirtos srities klausimais.
13. Koordinuoja mokėjimo procedūrų vykdymą.
14. Teikia siūlymus dėl su finansų tvarkymu susijusių teisės aktų projektų ir kitų dokumentų rengimo.
15. Rengia ir teikia pasiūlymus su finansų tvarkymu susijusiais klausimais.
16. Nustatytais terminais ir tvarka teikia Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui (toliau – NBFC) Tarnybos apskaitai tvarkyti reikalingus dokumentus ir informaciją, kontroliuoja, ar NBFC dokumentų buhalterinės apskaitos klausimais projektai parengti ir įforminti tinkamai.
17. Rengia Tarnybos išlaidų sąmatų projektus su preliminariais skaičiavimais pagal Tarnybos vykdomas programas, užtikrina finansinių–ūkinių operacijų teisėtumą, valstybės lėšų tinkamą panaudojimą, vykdo išankstinę finansų kontrolę Lietuvos Respublikos vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymo nustatyta tvarka, remiantis pateiktais dokumentais tiek, kiek šios funkcijos nevykdo NBFC.
18. Skaičiuoja ir tikslina valstybės rinkliavų dydžius už Tarnybos teikiamas paslaugas,
19. Pateikia Tarnybos inventorizacijos komisijai reikiamą informaciją metinei inventorizacijai atlikti, parengia ir teikia reikalingą informaciją ilgalaikio turto, trumpalaikio turto ir atsargų nurašymo komisijai; teikia informaciją VĮ Turto bankui per Valstybės turto informacinę paieškos sistemą (VTIPS), teikia duomenis į Veiklos valdymo ir stebėsenos sistemą.
20. Prieš teikiant Tarnybos direktoriui pasirašyti, tikrina ir vizuoja pirminius apskaitos dokumentus, žiniaraščius, pažymas, sąskaitas, ataskaitas, tarpinius finansinių ataskaitų rinkinius, biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinius, kitus dokumentus.
21. Užtikrina finansinių–ūkinių operacijų teisėtumą, valstybės lėšų tinkamą panaudojimą įstatymų nustatyta tvarka ir tinkamą finansinių dokumentų įforminimo kontrolę.
22. Rengia Tarnybos išlaidų sąmatų projektus su preliminariais skaičiavimais pagal Tarnybos vykdomas programas.
23. Užtikrina, kad būtų:
23.1. laikomasi pinigų, materialinių vertybių, debitorinių, kreditorinių įsipareigojimų bei kito turto inventorizavimo reikalavimų;
23.2. nustatytu laiku išieškomos skolos Tarnybos naudai ir apmokami įsiskolinimai tiekėjams, laikomasi atsiskaitymų drausmės;
23.3. teisingai ir laiku nurašomi trūkumai, debitoriniai ir kreditoriniai įsiskolinimai bei kiti nuostoliai.
24. Informuoja Tarnybos direktorių apie nustatytus neteisėtus darbuotojų veiksmus (lėšų naudojimą ne pagal paskirtį, kitus finansinius pažeidimus ar piktnaudžiavimus), pagal kompetenciją imasi priemonių, kad užkirstų kelią neteisėtiems darbuotojų veiksmams.
25. Reguliariai informuoja Tarnybos direktorių (pateikia analizę) apie programų sąmatų vykdymą.
26. Pavaduoja kitus Skyriaus darbuotojus jų nebuvimo darbe atostogų, nedarbingumo ar komandiruotės metu.
27. Vykdo kitus Tarnybos direktoriaus ar Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus.