TEISĖS IR ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS VYRIAUSIOJI SPECIALISTĖ, ATSAKINGA UŽ PERSONALĄ
I. SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius darbo santykius, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, taip pat Tarnybos nuostatus, Skyriaus nuostatus ir kitus Tarnybos veiklą, funkcijas bei struktūrą reglamentuojančius teisės aktus.
2. Išmanyti lietuvių kalbos, dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių, kalbos kultūros reikalavimus, profesinės etikos, tarnybinio protokolo principus.
3. Turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą.
4. Turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį personalo valdymo ir / ar administravimo srityje.
5. Mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Outlook, MS Excel, interneto naršyklėmis, kompiuterine dokumentų valdymo sistema.
6. Mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.
7. Sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
8. Gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą bei dirbti komandoje.
II. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
9. Apdoroja su personalo valdymu susijusią informaciją, teikia išvadas, ataskaitas.
10. Dalyvauja atliekant tarnybinių nusižengimų, darbo drausmės pažeidimų ir kitus panašaus pobūdžio tyrimus.
11. Konsultuoja ir teikia informaciją priskirtos srities klausimais.
12. Dalyvauja kuriant personalo skatinimo ir motyvacijos sistemą, teikia siūlymus.
13. Vykdo darbus, susijusius su Tarnybos personalo atrankos, perkėlimo, atleidimo organizavimu arba prireikus koordinuoja atrankos, perkėlimo, atleidimo organizavimą.
14. Vykdo darbus, susijusius su Tarnybos personalo mokymais ir kvalifikacijos kėlimu arba prireikus koordinuoja personalo mokymų ir kvalifikacijos kėlimo organizavimą.
15. Vykdo darbus, susijusius su Tarnybos personalo vertinimo ir kompetencijų nustatymo organizavimu arba prireikus koordinuoja personalo vertinimo ir kompetencijų nustatymo organizavimą.
16. Rengia ir teikia pasiūlymus su personalo valdymu susijusiais klausimais.
17. Rengia teisės aktų projektus ir kitus su personalo valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų su personalo valdymu susijusių dokumentų rengimą.
18. Tvarko duomenis Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje.
19. Organizuoja darbuotojų viešųjų ir privačių interesų derinimo sistemą ir prižiūri, kaip jos laikomasi.
20. Dalyvauja darbo grupių, komisijų veikloje, seminaruose, konferencijose, pasitarimuose.
21. Tvarko pagal kompetenciją priskirtą tarnybos interneto svetainės dalį.
22. Rengia teisės aktų projektus tarnybos veiklos klausimais.
23. Organizuoja su personalo administravimu susijusios informacijos pateikimą Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui (toliau – NBFC), kontroliuoja, ar NBFC teisės aktų ir kitų dokumentų personalo klausimais projektai parengti ir įforminti tinkamai. Esant poreikiui, organizuoja netinkamai parengtų ir įformintų projektų grąžinimą NBFC taisyti.
24. Skyriaus vedėjo pavedimu, esant poreikiui, atlieka kitų Skyriaus darbuotojų funkcijas, juos pavaduoja jų nebuvimo darbe metu.
25. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Tarnybos direktoriaus ir Skyriaus vedėjo pavedimus..