I. FUNKCIJOS
1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
5. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
7. Konsultuoja išorinius Sveikatos priežiūros ir farmacijos specialistų praktikos licencijų registro (LICREG) ir Sveikatos priežiūros įstaigų licencijavimo informacinės sistemos (toliau – SPĮLIS) elektroninių paslaugų naudotojus prisijungimo prie sistemos ir darbo su ja klausimais, kiek tai yra susiję su gebėjimais pasinaudoti elektroninėmis paslaugomis.
8. Registruoja VASPVT direktoriaus įsakymus LICREG ir SPĮLIS.
9. Prižiūri LICREG ir SPĮLIS duomenų teikimo sutarčių įgyvendinimą, analizuoja LICREG ir SPĮLIS veiklos procesus, fiksuoja klaidas ir neatitikimus, kontroliuoja pataisymų (pakeitimų) teikimą ir diegimą, bendradarbiauja su LICREG ir SPĮLIS duomenis teikiančiomis ir gaunančiomis institucijomis.
10. Administruoja Tarnybos elektroninių paslaugų portalą, esant poreikiui, pavaduoja LICREG ir SPĮLIS administratorių.
11. Įgyvendina teisės aktų, reglamentuojančių priešgaisrinę, darbo ir civilinę saugą reikalavimus: supažindina Tarnybos darbuotojus su atitinkamomis saugos instrukcijomis, inicijuoja reikiamų priemonių įsigijimą, Tarnybos teisės aktų ir kitų dokumentų šioje srityje rengimą, atlieka kitus reikalingus darbus.
12. Inicijuoja viešuosius pirkimus skyriaus vedėjo pavestoje srityje, vykdo skyriui priskirtos informacijos pateikimą ir paskelbimą Tarnybos interneto svetainėje, rengia ir viešina vadovybės darbotvarkes, informaciją apie kassavaitinius skyrių planus.
13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
II. SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
14. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0
14.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
14.2. studijų kryptis – visuomenės sveikata (arba);
14.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
14.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
14.5. studijų kryptis – informacijos paslaugos (arba);
arba:
14.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
14.7. darbo patirtis – sveikatos sistemos srityje;
14.8. darbo patirties trukmė – 1 metai.
____________________
I. SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius darbo santykius, viešuosius ryšius, asmenų aptarnavimo tvarką, taip pat VASPVT nuostatus, Skyriaus nuostatus ir kitus VASPVT veiklą, funkcijas bei struktūrą reglamentuojančius teisės aktus.
2. Išmanyti lietuvių kalbos, dokumentų rengimo taisyklių, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių, kalbos kultūros reikalavimus, profesinės etikos, tarnybinio protokolo principus.
3. Turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą.
4. Sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
5. Mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS Outlook, interneto naršyklėmis, taip pat kompiuterine dokumentų valdymo sistema.
6. Mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.
7. Sugebėti dirbti komandoje bei savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą.
II. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
8. Siekiant padėti VASPVT direktoriui vykdyti jo funkcijas, pateikia direktoriui informaciją apie vykstančius renginius, organizuoja VASPVT darbuotojų ir VASPVT lankytojų susitikimus, pasitarimus bei priėmimus su direktoriumi, dalyvauja pasitarimuose, rengia jų protokolus ir kitus VASPVT direktoriaus nurodytus dokumentus.
9. Analizuoja ir apibendrina pagal kompetenciją gaunamą korespondenciją ir informaciją bei laiku ją pateikia VASPVT direktoriui.
10. Renka, kaupia ir sistemina informaciją, susijusią su VASPVT veikla.
11. Siekiant užtikrinti tinkamą gaunamų dokumentų nukreipimą vykdymui (rezoliucijos rašymas), teikia VASPVT direktoriui kassavaitinę ir kiekvienos dienos informaciją apie darbuotojų nebuvimą darbe.
12. Pagal kompetenciją rengia VASPVT interneto svetainės medžiagą, teikia siūlymus jos atnaujinimui, vykdo informacijos apie VASPVT veiklą viešinimą socialiniuose tinkluose.
13. Konsultuoja išorinius Sveikatos priežiūros ir farmacijos specialistų praktikos licencijų registro (LICREG) ir Sveikatos priežiūros įstaigų licencijavimo informacinės sistemos (toliau – SPĮLIS) elektroninių paslaugų naudotojus prisijungimo prie sistemos ir darbo su ja klausimais, kiek tai yra susiję su gebėjimais pasinaudoti elektroninėmis paslaugomis.
14. Vykdo visus darbus, susijusius su VASPVT direktoriaus ir kitų VASPVT darbuotojų komandiruočių Lietuvos Respublikoje ir užsienio valstybėse organizavimu.
15. Vykdo VASPVT atstovo ryšiams su visuomene funkcijas.
Atlieka kitas VASPVT direktoriaus pavestas nenuolatinio pobūdžio užduotis, susijusias su vykdomomis funkcijomis.